19 Eylül 2011 Pazartesi

öncelikle bu blog fikri sezen Balcıdan çıkmış olup bana da düşününce inanılmaz mantıklı geldi. Bu aralar ve genelde en çok sevdiğim şey dizi izlemek ve yeni dizilere başlamaktır. malum sezonda yeni dizilerin başlama eskilerin geri gelme sezonu. Bende izlediğim dizilerin eleştirilerini blogda toplamaya karar verdim. hem kendim içinde yararlı genelde hangi dizinin hangi bölümünde kaldığımı unutmak gibi bir alışkanlığım var çünkü :) sonuç olarak her gün yeni bir diziye başlayan yada yeni bölümleri sabahlara kadar izleyen ben bir işe yarasın dedim bugünden itibarende buradayım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder