19 Eylül 2011 Pazartesi

Bedlam


Dizi ilk başta gözüme ilginç gözüktü. Ben genelde yeni gelen bir dizinin konusunu okumadan ilk bölümünü izlemeyi tercih edenlerdenim. Fakat keşke bunun konusunu okusaydım. Biraz zaman kaybı bir dizi. İlk bölümü izlerken sıkıntıdan ölücektim. Dizi eski bir akıl hastanesinin eve dönüştürülüp satılmasından başlıyor. Başrolde oynayan çocuk için izlenebilir sadece ama oda sürekli hayalet görüyor ve onlara yardım etmeye çalışıyor. yoğun bir ingiliz aksanı var ve genelde ingiliz aksanlı diziler bana fantastik olunca pek sürükleyici gelmiyor. Hayaletleri görmek ve onlara yardım etmek de baya vasat bir konu. ilerleyişi durağan heyecan duymadım izlerken ama görseller iyi en azından ilk bölümde amotör durmuyor çoğu sahnede korkunç. yinede ghost whisperer etkisinden kaçmak mümkün olmuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder