
şans eseri bulduğum bir dizi ve bütün bir sezonunu iki gecede bitirdiğim nadir dizilerden birisi. Lost girl yine fantastik fakat popüler olanların yanı sıra cadılar , vampirler ve kurt adamlar yok. Dizide fae diye bahsedilen bir ırk var. hepsinin farklı güçleri ve bağlı oldukları bir taraf var . karanlık ve aydınlık. insanlarla besleniyorlar ama farklı yollarlar. baş karakter boo insanların sex istekleriyle beslenen bir fae kendi varlığını öğrendikten sonra herhangi bir tarafta olmayı kabul etmeyen boo ve yakın arkadaşı kenzi birlikte kötü faelerle savaşmakta. Ama olayların işleyişi her bölüm farklı olsa da boo ve çevresinin ilişkileri sürekli acaba nolucak hissi yaratıyor. 2.sezon başladı 1.sezona göre biraz temposunu kaybetmiş gibi görünse de yinede iyi ilerliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder